Hiep hiep hoera





Een echte 'Hiep Hoera Kaart'. Oftewel: een verjaardagskaart.
Ik vind zelf dat hij voor alle verjaardagen gebruikt kan worden,
maar mijn oma vind: 3 kaarsjes, dus alleen voor de 3e verjaardag...

Ik heb een malletje gebruikt:
Die creatables LR0150 branch forest
om precies te zijn

De rozetjes heb ik zelf gevouwen

Het stempeltje is van Nellie Snellen.
Het afdrukje heb ik gemaakt op aquarelpapier.
En het plaatje heb ik ingekleurd met aquarelpotloden. 

Aan de achterzijde heb ik het driehoekje dat uitsteekt,
beplakt met hetzelfde papier, dat vond ik wel zo mooi voor de afwerking.

Met deze kaart wil ik aan de volgende challenges meedoen:

'The Crazy Challenge'
Ik hoop dat ik aan alle voorwaarden voldoe, want ik kan de taal niet lezen.
Gelukkig hebben ze wel gedeeltes in het engels vertaald. 
Voorwaarden: Use a die or punch
Zie ook:
http://crazychallenge.blogspot.com/2012/02/cch-107-use-die-or-punch.html

AnMa-creatief
Het thema: Feest
Dit is mijn 3e kaart, waarmee ik meedoe.
Zie ook:
http://anmacreatief.blogspot.com/

Nadia's challenge blog
Het thema: Feest en gebruikmakend van een stempel
Dit is mijn 2e kaart waarmee ik aan deze challenge meedoe
Zie ook:
http://nadiaschallengeblog.blogspot.com/




Reacties

  1. Hij is prachtig geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie kaart gemaakt. Het is een heel leuke stempel en de rozetten staan er mooi bij!
    Leuk dat je deze week meedoet bij The Crazy Challenge.
    Mocht je vaker mee willen doen: elke week kun je de challenge nalezen op mijn blog: gewoon in het Nederlands!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke kaart.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat mooi! Ik ben benieuwd of ik ook zo'n leuke kaart krijg voor mijn verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat leuk dat je nog steeds meefeest bij Anmacreatief met deze prachtige kaart. Ook leuk dat je bij Nadia nogmaals meedoet. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is een heel feestelijk kaartje!
    Wat leuk dat je deze maand 3 keer mee hebt gedaan met de AnMaCreatief challenge. We hopen je volgende maand ook weer te zien.
    xxx Anne-Marije

    P.S. Ik heb de verkeerde link op het AnMaCreatief webshopblog verwijderd, dus nu klopt het weer. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh je hebt weer een mooi feestkaartje gemaakt!

    Bedankt dat je weer met ons meedoet.

    Groetjes,

    lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje hoor!!!
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge, succes! Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II