Thank you

Deze kaart heeft gewonnen bij ''Stamptacular Sunday Challenge".







 Hier weer een uiltjes kaart. Ik ben momenteel gek op uiltjes en deze kaart heb ik n.a.v. het thema paars-geel bij stamptacular sunday en het thema mannen van scr@p-card-challenge gemaakt.

De uil is een digi-stempel van Sliekjes digi stamps. (20 oktober 2010)
De uil heb ik ingekleurd met een copic marker en viltstift. 
Ik heb zelf nog extra wat streepjes op zijn buikje gegeven.
De stempel 'Thank you' is volgens mij een stempel van de action.
Van de krulstempels heb ik de verpakking niet meer, dus daar durf ik de herkomst niet van te vermelden.
Bij het maken van de krullen, heb ik met verschillende kleuren inkt gebruikt, waarna de afdrukjes te bestrooien met holografische embossing poeder, waarna ik het verwarmt heb met de heating tool.

De kleine bloemen bovenop de grote bloemen, zijn eigenlijk witte bloemen,
 die ik met de juiste kleur inkt, alsnog bijpassend heb gemaakt. 

De kleine paarse bloemetjes zijn met een ponsje uit dik structuurpapier gehaald.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

Scr@p-card-challenge
Thema: mannen
Zie ook:
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/

Stamptacular Sunday challenge
Thema: inspiratie n.a.v. foto met paars/gele bloemen
Zie ook:
http://stamptacularsundaychallenge.blogspot.com/

Crazy challenge
Thema: anything goes
Zie ook:
http://crazychallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Sliekje en katjes27 februari 2012 om 16:52

    Hoi,

    je kaart is weer leuk geworden :)
    groetjes Sliekje en katjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful thank you card, the owl is adorable! Love the color of the flowers too! Thanks for playing with us at Stamptacular Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline,

    Wouw..deze is ook al zo leuk. Die uil is zeker schattig en toch ook weer heel stoer voor een mannenkaart.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    Groetjes,
    Neltine
    (Scr@p-Cards Challenge-Blog)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

ATC - Kerst II

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1