Welkom op mijn blog!
Ik ben Jacqueline, woon in Nederland en ben vaak creatief bezig.
Ik hoop dat u een berichtje wilt achterlaten en nodig u uit om nog eens terug te komen.
-------------------------------------------------------------------------

Welcome at my blog!
I am Jacqueline. I live in the Netherlands. I create a lot of things, which I regularly post here.
I hope you will leave a message. I would love to invite you to visit my blog next time as well.

woensdag 14 maart 2012

Baboesjka 2

En weer een nieuwe Baboesjka kaart....

Een nieuwe baboesjka kaart met de opbouw n.a.v. de sketch van ''Cards and Things''. De Baboesjka is een stempel van Marianne Design. De afdrukjes heb ik gemaakt op verschillend design papier, waarna als 3D geknipt en op elkaar geplakt. De stippen op de baboesjka, de bloemen en onder en tussen de glasparels heb ik met donkerblauwe pearlmaker gemaakt.





 Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:

Cards and Things
''Sketch''
http://krista-kris-challenges.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen