Welkom op mijn blog!
Ik ben Jacqueline, woon in Nederland en ben vaak creatief bezig.
Ik hoop dat u een berichtje wilt achterlaten en nodig u uit om nog eens terug te komen.
-------------------------------------------------------------------------

Welcome at my blog!
I am Jacqueline. I live in the Netherlands. I create a lot of things, which I regularly post here.
I hope you will leave a message. I would love to invite you to visit my blog next time as well.

donderdag 15 maart 2012

Telefoonkaartje nr. 1

Dit is een mini-kaartje: 6x6cm. Ik heb een heel oud stempeltje gebruikt, die ik ooit als kind voor mijn verjaardag heb gekregen, maar voor de challenge van 365Cards, kwam deze wel van pas.
Ik heb in heel veel laagjes opgewerkt. Handig om bijv. bij een cadeautje of bloemetje te geven.


Met dit kaartje ga ik meedoen aan de volgende challenges:

365 Cards
''Day 13 - Call me''
http://365cards.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen