DT-card Sketch Friday with Simply Betty Stamps

Weer eens heel wat anders en veel bling bling.
Dit is de sketch van de huidige challenge van Friday Sketch Challenge in is in onderstaande kaart verwerkt.
Betty van Simply Betty Stamps sponsort de huidige challenge van Friday Sketch Challenge. Van Betty mochten de DT-leden voor deze challenge een digi stamp uitkiezen. Ik heb gekozen voor: Jude and the Rockers Fall - Ali & Snuggles. Ik vind haarzelf erg schattig.  Ik heb haar ingekleurd met Copic Markers.
Zoals gezegt: veel bling bling...

Het plaatje is uit een 3D blok van Sarah Kay.


Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:

DYSU Challenge Blog: a Little Birdie told Me 
http://doyoustackup.blogspot.com/2012/05/dysu-73-little-birdie-told-me.html

Reacties

  1. dat heb je heel leuk gedaan
    die van mij plaats ik vanavond..beetje drukkig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Too cute! Thanks for joining us at DYSU!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love your colouring

    kitten - DYSU team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your card, it's so sweet. Fabulous colouring, great colours. Thanks for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II