DT-Card Friday Sketch Challenge - Flonzcraft: Peacock and Japanese Calligraphy

 DT-Card Friday Sketch Challenge - Gesponsord door Flonzcraft

DT member Friday Sketch Challenge

Ik heb onderstaande sketch gebruikt voor deze DT-kaart.
Deze sketch is gemaakt door Janine voor de huidige Friday Sketch Challenge.


Deze stempel is van Flonzcraft en is een van de vele japans tekens die samen op een sheet: Shodo Japanese Calligraphy 2. Ik heb de stempel beinkt met stazon clear, de afdruk bestrooid met bronskleurig embospoeder en verwarmt met de heatingtool.
Deze stempel is van Flonzcraft en heet perfect peacock. Ik heb de stempel beinkt met blauw/groen/paarse inkt. De afdruk bestrooid met holografisch embos-poeder en verwarmt met de heatingtool. Daarna heb ik met een gelpen de veren aangezet en met bronskleurig embospoeder bestrooid en weer verwarmt.
Ik heb lint dubbelgeslagen en er versiering opgeplakt.
In stijl heb ik een waaiertje gevouwen. Bij het hart van de waaier heb ik een kraal geplakt.
In het hoekje heb ik de ondergrond terug laten komen en deze versierd met strasstenen.


Reacties

  1. Beautiful card. I love the colors you used! Looking forward to working with you on the DT. I am a new follower.
    (:(:Smiles:):)

    Robin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II