Paper Crafting Journey - Anything Goes - Image: Nicecrane Designs

Paper Crafting Journey


 

Deze kaart heb ik gemaakt voor de huidige challenge van Paper Crafting Journey: Anything goes.

I've made this card for the current challenge of Paper Crafting Journey: Anything goes.

 
 
Het plaatje heb ik van mijn sponsor: Nicecrane Designs. 
Ik heb haar ingekleurd met Copic Markers.
Het ovaaltje heb ik uitgestanst met de Cuttlebug en een stans van Marianne Design.

The Image is from my sponsor: Nicecrane Designs.
I've coloured her with Copic Markers.
I've cut out the oval with the Cuttlebug and a Die from Marianne Design.

Weer eens een andere aanpak voor  mij: verschillende soorten bloemen in plaats van, zoals ik normaal gewend ben: alle bloemen laten terugkomen en daarbij een parelkraal op elke bloem.

Totally different for me to work with all different flowers instead of repeating the same flowers as I normally use to do. And this time a pearl beat on every flower.

De roset heb ik gemaakt van organza lint.
Samen met de kraal en het bloemetje heb ik deze op het lint vastgeregen.

I've made the rozet from organza ribbon.
 I've sewed this with the beat and the flower on top of the ribbon.

 Dit ornament heb ik gemaakt met een hoekornament, maar ik had me vergist: hij word normaal deels uit de hoek gestanst voor een mooi hoekrandje, maar ik wilde hem los... dus dat heb ik maar zelf gedaan: met een klein schaartje de rest uitgeknipt.

This ornament is made with a curner die. But it was a mistake: normally you only see the swirls taken out and a lovely corner ege, but I wanted to have it separated... so I cut the rest out with a little siscor. 


De pareltjes zijn gemaakt met pearlmaker.

The pearls are made with liquid pearl.




Reacties

  1. Absolutely amazing card Jacqueline,,,,I hope you are feeling better, my friend,,,,,,,and all over so happy to can post,,,,you deserve to be happy ,,,,and enjoy ,,,,,,,I am sure,,,,,,,,,horayyyyyyyy for Jacqueline,,,,,,,,I am finishing new releases,,,,,,to create baking recipes,,,,SHHHHHHHHhh.......

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II