Welkom op mijn blog en bedankt voor uw bezoek!
Ik ben Jacqueline en ik hou ervan om creatief bezig te zijn.
U kunt hier mijn laatste projecten vinden en ik lees graag wat u ervan vindt. Ik nodig u uit om nog eens terug te komen!

-------------------------------------------------------------------------

Welcome at my blog and thanks for your visit!
I am Jacqueline an love being creative.
You can find here my latest projects and I love to read your comments about it. I'll invite you to visit my blog next time as well!

Volgers

maandag 23 juni 2014

Magnolia - make a cake

Kaartje gemaakt met een schattig plaatje van Magnolia.
Ik heb haar ingekleurd met Copic Markers.

-------------------------------------
I made this card with an adorable image of Magnolia.
I have coloured her with Copic Markers.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen