Experiment with mindful colouring


So I followed a class...
Mindfull... 
I am not a fan of Mindfulness
because.. well, I don't know...
Actually I do know:
I love to do as much as I can 
in as little time as possible!!
and Mindful isn't about that at all!!! LOL

I tried to follow the Mindfulness colouring class
by Kit and Clowder
And I've used a lovely image by
Mayzy Art

The first image is a attempt to use
different Copic colours as I am used to
but... 
Not mindful at all:
I couldn't stop correcting myself
and the result is: 
too many layers :(
so a shiny dark image appeared.

The second time I have used
more transparant colours, 
so when I would go on and on and on...
the result wouldn't be too bad
and to be honoust:
I am happy with the result

--------------

Ik heb een klas gevolgd
Mindfull...
Maar... Ik hou totaal NIET van Mindfulness
omdat... tja...
Ik nou eenmaal hou van zoveel mogelijk
in zo min mogelijk tijd te proppen
En dat is totaal niet Mindfulness!!! Hahaha

Ik heb geprobeerd een klas te volgen
van: Kit and Clowder
en heb hiervoor een plaatje gebruikt van:
Mayzy Art

In de eerst poging heb ik hele 
andere kleuren proberen te gebruiken
dan ik normaal zou doen...
Maar...
totaal niet mindful
ben ik mijzelf telkens gaan corrigeren
en lagen gaan opbouwen
met als resultaat 
een donker glimmend plaatje :(

De tweede keer dacht ik:
als ik eens meer transparante kleuren gebruik...
Nu kon ik doorgaan en doorgaan
maar het resultaat zou nooit zo slecht kunnen uitpakken
En om eerlijk te zijn:
ik ben best blij met het resultaat :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

ATC - Kerst II

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1