Welkom op mijn blog!
Ik ben Jacqueline, woon in Nederland en ben vaak creatief bezig.
Ik hoop dat u een berichtje wilt achterlaten en nodig u uit om nog eens terug te komen.
-------------------------------------------------------------------------

Welcome at my blog!
I am Jacqueline. I live in the Netherlands. I create a lot of things, which I regularly post here.
I hope you will leave a message. I would love to invite you to visit my blog next time as well.

zondag 14 augustus 2016

DT-Card WWODTC - Promenade in Paris



A new challenge at the:
Theme: Anything Goes
Sponsor: Julia Spiri

I've used Copics to colour the image
Ink to give some special effect on the background
And a lot of dies...

----------------
Een nieuwe challenge bij:
Thema: Anything Goes
Sponsor: Julia Spiri
Het plaatje wat ik heb gebruikt heet:

Ik heb Copics voor het inkleuren gebruikt
Inkt voor 'the special effect' op de achtergrond
En een hele hoop stansen....

http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.nl/

3 opmerkingen:

  1. Gorgeous and beautiful card Jacqueline
    Dianne xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely gorgeous Jacqueline, love it!
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely gorgeous Jacqueline, love it!
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen