Flowerfairy Poëzieplaatje

Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de sketch bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging.
De tekst met kader heb ik zelf op de computer gemaakt, uitgeprint, uitgeknipt en vastgeniet.
Het plaatje is een poëzie plaatje, opgeplakt op 'olifantenpapier'.

Het bloemetje heb ik in laagjes opgebouwd en met een brad vastgezet. De krullen met blaadjes heb ik zelf met fineliner erbij getekend.
Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:

Crafts and Me
''Light airy spring colours"
http://craftsandmechallenges.blogspot.com/

Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog
"Challenge #155 - Anything Goes"
http://cinspirations.blogspot.com/

Mogelijk ga ik met deze kaart meedoen aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging, maar ik wacht mijn andere creaties de komende tijd even af...

Reacties

  1. Jacqueline, your flower fairy looks fabulous on this beautiful spring birthday card. So glad to see your entry at the Crafts and Me Stamps digi team's "light airy spring colors" challenge. Hugz, ~Rose

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II