Have a nice day


Deze kaart is een:
 Spotlight Creation bij 'Paper Creations Ink' en
 Top 4 bij 'The Sketchy Challenges'.

Ik heb deze kaart n.a.v. de skecht van 'The Sketchy Challenges" gemaakt. En de kleurencombinatie heb ik gekozen n.a.v. de kleuren combinatie die gevraagt wordt bij "365Cards" en "Cards and Things".
Ik heb echt enorm veel soorten technieken toegepast als: 3D, doodlen, teksten van de computer, zelf bloemen maken, pearl-maker gebruiken, sticker, inkt, etc.
Dit is een 3D plaatje, uit een boekje van de Action. Ik heb het geheel op paars olifantenpapier geplakt en daarna op een cirkel die ik uitgestanst heb met een mal van Nellie Snellen (Creatables?). Door de gaatjes heen heb ik een obergine-kleurig lint geregen. De bloemen hebben een hartje van rood/roze pearlmaker gekregen. De vlinders zijn in 3D opgewerkt en ik heb er zelf nog voelsprieten bij getekend.
Als achtergrond heb ik een bladzijde uit een oude Engels boek, waarvan ik de randjes heb gescheurd en met bruine en zwarte inkt heb bewerkt. De bloemetjes heb ik uitgestanst. Het hart van de bloemetjes is weer dezelfde pearlmaker met daarin een parel-kraaltje. De blaadjes heb ik er zelf bij getekend.

De vlinder zelf is een sticker. Deze heb ik op legergroen papier geplakt en met een randje uitgeknipt. Het lijfje heb ik zo opgeplakt, maar de blaadjes heb ik omhoog laten staan door verschillende hoogtes 3D-plakband te gebruiken. De voelsprieten heb ik er zelf weer bijgetekend.
het bloemetje heb ik zelf gemaakt en op een rond stickertje met een steeltje erop geplakt. Het rondje met de tekst, heb ik op de computer gemaakt, uitgeprint, uitgeknipt en de randjes met zwarte inkt en fineliner bewerkt.

Ook deze bloemen heb ik zelf gemaakt met verschillende bloemenstansjes en verschillende soorten papier. Bij de grote bloem heb ik het parelkraaltje er weer met pearlmaker ingeplakt.


Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:

The Sketchy Challenge
"Sketch"
http://pinkinksketchchallenges.blogspot.com

365Cards
"Day 23 - Color Scheme"
http://pinkinksketchchallenges.blogspot.com

Cards and Things Challenges
"Color Challenge"
http://www.krista-kris-challenges.blogspot.com/

Dutch Card Lovers
"Sketch"
http://dutchcardlovers.blogspot.com/

Paperplay Challenges
"Spring Colours" 
http://paperplaychallenges.blogspot.com/

The Secret Crafter Saturday Challenge
"Shabby Chic/ Vintage"
http://thesecretcraftersaturdaychallenge.blogspot.com/

Paper Creations Ink
"Things with wings"
 http://papercreationsink.blogspot.com/

Crafty Purple Frog
"Anything Goes"
http://craftypurplefrogchallenges.blogspot.com/

Sentimental Sundays
"Easter or Spring"
http://sentimentalsundays.blogspot.com/

Paper Sundaes
"Spring Blossoms"
http://papersundaes.blogspot.com/

Reacties

  1. Geweldig wat een mooie Kaart.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie in mooie kleuren! Leuk dat je nog eens meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow je kaart is echt gaaf zeg!!
    Er is zoveel moois te zien :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow beautiful card, gorgeous detail, thanks for sharing with us at paper play, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, fabulous image and perfect for our challenge of Vintage/Shabby Chic at the Secret Crafter Saturday Challenge this week
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat eem plaatje en er is zoveel te zien op je kaart. Geweldig gedaan. :))
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een kaart vol prachtige details, super mooi!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Girl, you are killing me here! LOL I REALLY really like your wee flowers and pearl treatments! And the sentiment in the corner is GREAT! Truly a work of art! Best of luck with all your enteries at The Sketchy Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. what a beautiful card. Very vintage and chic,Thank you for joining in at Secret Crafter Saturday Challenge. Linda x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Out of your 4 entries for the Sketchy Challenges (I hope I didn't miss any?! :-)), this is my favorite.

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterende kaart met veel details erop
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind 'm prachtig! mijn complimenten! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card!
    Thanks for playing at the Secret Crafter Saturday Challenge - hope you'll join us tomorrow for another fun challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful card, thanks for sharing with us at Paper Creations Ink.

    hugs, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank You For Joining Paper Creations Ink; We Always Enjoy Seeing Your Creative Talents! We hope that you have a wonderful week!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning creation, thanks for joining us at Crafty Purple Frog this time. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II