Giraffe - Silhouet 1

En hier dan de foto's bij daglicht:






Onderstaande foto's zijn 's avonds genomen, dus de kleurechtheid is minder goed. Morgen zal ik waarschijnlijk nieuwe foto's toevoegen.
De inspiratie voor deze kaart was de colour challenge van The Outlaw Challenges. Een heel nieuw terrein voor mij: deze kaart, want ik heb bijna alles voor mijn doen eens anders gedaan. Zo ben ik begonnen met de achtergrond te stempelen/ holografisch embossing poeder erop en verhitten met de heatingtool. Ik heb een kaart gebruikt waarbij het ovaaltje er al uit was en ik heb een die cut als onderwerp genomen i.p.v. een afbeelding....

Dit stansje heb ik ook al jaren liggen en nu wist ik eindelijk wat ik ermee kon. Daarom kan deze kaart goed meedoen met Top Tip Tuesday, want daar is dit een thema: iets uit de kast halen, wat je maar niet gebruikt... Op deze foto is ook goed de glinstering te zien van de gestempelde achtergrond.

Pech als ik had: vielen de roosjes uit elkaar, die heb ik grotendeels zelf weer moeten oprollen, maar ik weet nu wel hoe je satijnen roosjes kan maken....

De tekst heb ik van internet, uitgeprint op linnenpapier (nadeel: de inkt pakt minder goed en bijwerken met fineliner zorgt ervoor dat het uitloopt...) Ik heb hem vervolgens uitgestanst.

Dit bloemetje is een sticker en toevallig in de goede kleur...

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

The Outlawz - Colour Challenge: Pink, Orange, Yellow - Keyword: CC0522
http://outlawzchallenges.ning.com/group/colorchallenge

Top Tip Tuesday: Dig out the old
http://toptiptuesday.blogspot.com/2012/05/77-dig-out-old.html

Crafters Companion Monthly Challenge: Here comes summer
http://ccmonthlychallenge.blogspot.com/2012/05/challenge-24-here-comes-summer.html 

Creative Inspirations Wednesday Challenge: Anything goes
http://cinspirations.blogspot.com/2012/05/challenge-164-anything-goes.html

Crafts and Me: Fabulous Flowers
http://craftsandmechallenges.blogspot.com/2012/05/fabulous-flowers.html

Reacties

  1. Fabulous giraffe and such great colors. Love those flower centers too! :)

    Thank you so much for playing along with us at Top Tip Tuesday!
    Remember you can enter up to 3 projects and 3 tips.
    Have a great one!
    Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very sweet card! Loving that sentiment:)

    Thanks for playing along with us at Top Tip Tuesday; hope to see you back often:0)

    hugs;
    Janette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II