Mini Mouse - Disney

Een simpel kaartje gemaakt speciaal voor de challenge van 365Cards: om een favoriet merk te verwerken in een kaart. Ik dacht gelijk aan Disney, want om nou mijn broek of chocolademerk te verwerken in een kaart, vind ik een beetje raar...
Het plaatje is een verkleinde kleurplaat. Ik heb alleen de rode delen ingekleurd, een techniekje die ik vaker toepas... De hoekjes van het labeltje heb ik gestanst met een hoekpons. De ondergrond onder de label is een stukje rood vilt.

En met letterstempels zelf het merk gestempeld... Als versiering heb ik nog grote en kleine strasstenen op de kaart geplakt.


Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:

365Cards
Day 64 - Name Brand
http://365cards.blogspot.com/2012/05/day-64-name-brand.html





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II