Arielle Flora Fae


 It's a long time ago I made a Card, but here it is
It is an Image by Faery Ink and it was a Freebie December 2015
... Yes I know... 
Sometimes it takes a while to take add my Images to Projects

The Die Cut is made with a Folder by Creative Expressions - CED5422
I use this one a lot, for it's a beautiful on a Square Card
The Words are already printed on Velum it's from a Bloc by DecoTime
And I added some Paper Flowers and a Butterfly
Metalic Pink Spray and Washi Tape
 
 Het is onderhand heel lang geleden dat ik een Kaart gemaakt heb
Dit is een Plaatje van Faery Ink en het was een Freebie in December 2015
Ja... Ik weet het...
Soms voordat ik een Plaatje in een Project verwerkt heb

De Stans die ik gebruikt heb is van Creative Expressions - CED5422
Deze gebruik ik echt vaak, omdat het ideaal is voor een Vierkante Kaart
De Woorden zijn geprint op Velum, wat in een Blok van Deco Time zit
En daarbij heb ik nog Papieren Bloemen en een Vlinder
Metalic Roze Spray en Washi Tape gebruikt

 Challenges:

Reacties

  1. Love the cute image-fabulous colouring and beautiful dies
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty card. I love the background. It makes the image just stand out. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II