Flip Book - Sweet

 Flip books zijn zó leuk om te maken,
dat ik er nog één gemaakt heb. LOL
Deze is gemaakt volgens een kleurenschema
die mijn Swap partner doorgegeven heeft.
En de voorkeur voor konijnen en beren.
Leuk! Zo maak ik weer eens heel wat anders.

 Flip books are really fun to make,
so I made anothere one. LOL
This one is made by a color scheme
which my Swap partner had told me.
She also loves bunnies and bears.
I love it! Because this is the way
to make something else than I usually make. :)

Ik heb het boekje gemaakt,
door 2 design kartonnetjes op elkaar te plakken
en de pagina's te verbinden met washi tape.
Het boekje is dichtgemaakt,
door een lint tussen de bladzijden te klemmen.

 I made the book by attaching 2 rectangles of design cardstock
and add washi tape between two pages.
The book closes by a ribbon,
which is laying between the middle and last page.

 
 
Zoals je kunt zien,
heb ik ook 2 pagina's gemaakt met een envelope.
Deze zijn door de midden gevouwen
en aan de onderzijde is een hoek afgeknipt.
Zo heb je ineens een leuk vakje erbij. :)
Het zwarte schattige envelopje is met deze stansmal gemaakt:
Crealies: CLAP no.02

 As you can see,
I made 2 pages by an envelope.
This one is fold into half
and a triangle is cut out of the lower half.
This way you have a pocket. :)
The little cute black envelope is made with this Die cutting folder:
Crealies: CLAP no.02


 
 Ik heb plaatjes uit een Déco Time craft block gebruikt.
Op de banner onderaan heb ik een van mijn favoriete
tekst stempels gebruikt: Crealies CLTZE no.06

Ik heb een video gemaakt van dit flip boekje:
Nederlands gesproken

I used images by a Déco Time craft block.
I stamped with one of my favorite text clear stamps
on the banner: Crealies CLTZE no.06

Reacties

  1. Such a beautiful book. I love all the pages. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an awesome flipbook ! Thank you for playing with us at Artistic Inspirations.
    DT Melle Clef
    http://melleclef.over-blog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable flip book! Thanks for joining us for week 5 at Polkadoodles Crafting Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II