Journaling - Inspiration

Bij het opuimen van de zolder,
kwam ik mijn oude journaling boek tegen.
Leuk om terug te zien,
maar mijn vingers jeukten ook om weer aan de slag te gaan
 En hierboven het resultaat.
 
Het is totaal anders geworden,
dan ik in het verleden maakte.
Hieronder 2 voorbeelden:
een collage en een journal pagina.

*****
I was declutering my attic
and then I found my old journaling book.
Nice to see back all the pages I've made in the past,
but also inspiration to pick this project up again.
With the result as you can see above.

It's totally different from
what I made in the past.
Two examples here:
a photo collage and a journaling page.

Voor de bovenste journalpagina
heb ik plaatjes uit de Ariadne at home gehaald.
 Daarnaast heb ik verschillende stempels, een mask stencil,
washi tape, een jute draadje, veer en 2 vlinders gebruikt.
De tekst is van Dolly Parton.

*****
For the first journaling page
I used photo's out of the Ariadne at home magazine.
I also used different clear stamps, a mask folder,
washi tape, a string, feather and 2 butterflies.
The text is by Dolly Parton.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II